dinsdag 27 april 2010

Ding 12

Aanmelden bij twitter is zo gebeurd. Handig dat er gelijk gekeken wordt of er in mijn adressenbestand van mijn mail mensen op twitter te vinden waren. Was bij mij niet zo omdat ik mijn gmail nergens anders voor gebruik. Wel kreeg ik bij elke nieuwe pagina de melding 'wilt u de onbeveiligde items weergeven'?. Heeft iedereen dat of zijn de pc's in HHW zeer goed beveiligd? Leuk om mensen te vinden die ik ken (heb ook een d-message gestuurd) en natuurlijk even kijken wat bepaalde beroemdheden te vertellen hebben.
Ook heb ik (weer eens) op de site van bibliotheekkennemerwaard gekeken naar de laatste tweets. Veel boekentips, cd tips of over activiteiten en enkele RT. Vroeg me af of er veel reacties komen van publiek. Volgens mij valt dat jammer genoeg wel tegen. Daarom eens gekeken naar de twitter van Museum Boerhaave (stond in dat filmpje dat dat daar zo goed werkte) maar daar haakte ik snel af, begreep niet helemaal waar die tweets over gingen...
Wel zie ik mogelijkheden voor twitter in de bieb. Natuurlijk om je eigen netwerk te vergoten, maar ook weer een middel om je klanten te bereiken.

1 opmerking: